Alterra fekete áfonya & vanília tusfürdő - teszt

A szilikonmentes csapatból ez tűnt a "legártalmatlanabbnak", hiszen csak egy tusfürdő. Bár az is könnyedén okozhat bőrirritációt, szerencsére semmi ilyesmi nem történt. Ami azt illeti, én nagyon megszerettem, sorolom is, hogy miért.


Az illata. Valami mennyei! A vanília alapból nem lehet rossz, és az áfonya mellé... hú, nagyon tetszik! Ha a Rossmannban jártok, szippantsatok bele. Viszont lemosás után eltűnik, nem illatozik tőle a bőr.
Ilyen zselés állaga van, úgyhogy arra számítottam, hogy szárítani fogja a bőröm, ám ez nem történt meg, sőt. Napokig egyáltalán nem is éreztem száraznak a bőröm, és testápolót sem használtam (utána is főként azért, mert már hiányzott:D, nem azért mert különösebben szükség lett volna rá).
A legszembetűnőbb különbség pedig, hogy míg más tusfürdők "csúszós bevonatot" képeznek, olyan, mintha nem is lehetne teljesen lemosni (tulajdonképpen nem is, mivel a vékony filmréteg ottmarad, ez a szilikon lényege, vagyis amiért rossz dolog), addig a szilikonmentes, mintha csak hagyományos szappan lenne, amint víz éri, már mosódik is le a bőrről. Egészen üdítő érzés egyébként, valószínűleg előismeret nélkül is észrevettem volna, hogy nincs "lezárva a bőröm". 


Nem tudom, más Alterra tusfürdők milyenek, de kíváncsi vagyok, úgyhogy mindenképp be fogok szerezni másfajtát is, mert ahogy nézegettem, vannak még amiktől szintén ujjonganak a szaglószervek.:)

  • RSS

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Web Analytics